woensdag 13 november 2013

DIY: Het was maar een ideetje...

Meestal laat ik in mijn titel al weten wat voor DIY ik voor jullie in petto heb. Deze keer gaat het iets anders, ik laat jullie door middel van de eerste foto een kleine sneak preview zien. Dit is slechts een heel klein stukje van de gehele DIY. Wil je het in zijn geheel zien? Klik dan verder.





Hier komt ie dan, mijn megagrote moodboard:


Mocht je denken, zo groot is hij toch niet? De afmetingen zijn: 84 cm x 61 cm
Ik hoop ooit een schilderijlijst in die maten te vinden, zodat ik hem kan inlijsten.

Ik vind het heerlijk om door tijdschriften te bladeren! Uren wegdromen en mooie plaatjes bekijken. Van interieur tot mode, van voedsel tot apparaten. Alles wat me aansprak knipte ik uit. Wel probeerde ik veel pastelkleuren te gebruiken, zodat het toch een soort van eenheid vormde. Uiteraard maakte ik dit moodboard niet in één dag. Plaatjes uitzoeken vond ik het leukst om te doen. Knippen kost het meeste tijd, zeker als je net als ik een beetje perfectionistisch bent. Plakken is soms een beetje lastig, welk plaatje plak je waar overheen en vooral wat plak ik bij elkaar? Maar zodra je eenmaal op de gang bent kost dat helemaal niet zoveel moeite meer. Het is echt heel erg leuk om te doen. Zeker een aanrader! Wil je op de hoogte blijven van mijn blog? Volg mij dan via Bloglovin.

13 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk!!! Dit ga ik ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik had inderdaad niet verwacht dat 'ie zo groot zou zijn haha!
    Ziet er heel gaaf uit, mooi ook alles inderdaad in één stijl.
    En wat heb je een superleuke blog, heb net een aantal artikelen bekeken en je schrijft erg leuk en je hebt originele artikelen. Die sjaal (het oorspronkelijke rokje) is echt supermooi ja, goeie aankoop! Ik was verbaasd dat je nog niet zoveel volgers hebt op bloglovin', je verdient er veel meer :) Ik volg je nu!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve waardevolle reactie! Heel erg bedankt. Ik blog nog niet zo lang, sinds 10 oktober;)
      Liefs

      Verwijderen
  3. Super leuk gedaan! Ik had niet gedacht dat ie zo groot zou zijn! Ik heb alleen niet zo veel tijdschriften waar ik in wil knippen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat tof gedaan! Ik ben ook dol op het maken van collages. Vind het plakken altijd lastig. Als ik het dan net heb neergelegd hoe ik het wil vastzetten moet je stuk voor stuk er weer uit halen en vastlijmen, zo'n gedoe haha. Maar alles voor een leuk resultaat. Tof dat hij zó groot geworden is; wat een geduld haha! Ik hoop ook dat je er een lijst voor kunt vinden. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel herkenbaar wat je zegt, wat leuk dat je ook collages maakt! Soms heb je een plaatje net vastgeplakt en dan kom je erachter dat er eerst een ander plaatje geplakt moest worden;) Een lijst vinden wordt lastig, maar ik ga zeker mijn best doen!

      Verwijderen
  5. Wow deze is enorm. Heel erg gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, je moodboard is geweldig! Jouw blog is trouwens ook heel erg leuk, ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, superleuk! Ik maak ook vaak collages, blijft altijd leuk :) Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan. Daar heeft aardig wat tijd in gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen